torsdag 7 februari 2013




Hej. Nu är min blogg öppen igen och här har ni en bild på det nya omslaget till boken. Bilden föreställer den mördade Erik Brännström och hans fru, eolinda, som anklagades för att ha mördat honom.




Ni kan köpa boken på nätet eller, givetvis, genom mig på min gmail adress: salkavalka55@gmail.com. Den blir då billigare 120 kr inklusive porto.

Jag kommer snart att börja dela med mig av all fin respons jag fått och all information jag fått omTeolinda och hennes historia. Jag är också glad över att kunna tala om att jag fått ett stipendium som ska täcka mina första tryckkostnader för boken. Tack Gusatf den 6 Adolfs Fond för svensk kultur som ans¨åg att jag och min bok var värda ett stipendium!

Jag vill också tacka alla som kom till den fina kvällen med Egenutgivarna på Poeten på Hörnet i november. Hoppas att det snart blir mer av den här typen av evenemang. Jag återkommer med info under våren!
http://bielkevonsydow.blogspot.se/2012/12/tack-for-en-fantastisk-kvall-pa-poeten.html.

Läs också Maria Bielke von Sydows recension på Bookiecookiez! Vi hörs!

Elisabeth






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar