torsdag 7 februari 2013

http://tidningenkulturen.se/component/content/article/177-veckans-artikel/13844-pa-drift-med-beatgenerationen

Hej. Det här är en länk till TidningenKulturen,där jag skriver både essäer, kulturartiklar och bokrecesioner. Just den här artikeln som publicerades på första sidan som veckan artikel handlar om The Beat Generation dvs Jack Kerouac, William Burroughs, Gregory Corso mfl. Jag planerar att ge ut en bok med litterära essäer och artiklar. Några smakprov finns i TidningenKulturen. Bland annat ett porträtt av den problematiska författrinnan Jean Rhys och många bokrecensioner.

Om ni är intresserade av det jag skriver kan ni ju kolla Skånes Fria tidning också. Jag har skrivit flera artiklar för läsarnas sida och nyhetssidan.

ttp://www.skanesfria.nu/byline/elisabeth-br-nnstr-m.

Jag ska antagligen åka runt Österlen framåt våren med Författarcentrum Syd och föreläsa om Teolindas Bittra Tårar,arbetet som låg bakom och hur man bär sig åt för att bli egenutgivare. Jag återkommer med mer info när jag vet något mer om upplägget.
Ha det bra!

Elisabeth


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar